krock

i fredags var min sista biltur i kära jon.
jag stannade bakom en bil som skulle svänga vänster, men stannade
gjorde dock inte bilen bakom mig, för den körde rätt in i bakändan på mig,
och jag åkte in i bilen framför mig. blev en jävla smäll. jag och bror fick 
åka in till akuten och röntga nacken, men som tur var visade de sig att de
bara var muskulärt och skulle gå över. 
såååå min bil är superslut, kommer inte gå att laga den. så nu är jag utan bil
i väntan på att jag får ut försäkringspengarna så jag kan köpa mig en ny
bil.. så typiskt, har verkligen inte haft speciellt mycket tur med jon.
så nu har jag lånat babys bil ett tag.

idag har jag varit på dop, kajsa och johnnys lilla emelie skulle döpas.
senre på kvällskvisten åkte jag, pappa och en del av släkten till gävle och
church street och åt. sjukt gott, sjukt mätt.

nu ska jag sova, massa saker att göra imorgon. måste in till försäkringsbolaget
och lämna in skadeanmälan och fixa lite. ska även försöka hinna med att
träffa johanna innan hon åker till trysil och jobbar över vintern. ibland önskar
man att man kunde dela på sig i olika delar så man hann med allt man vela.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0