ALL FOR YOU

40års kalas,
i fredags fyllde pillan 20 år, så vi började med förfest hemma hos lina.
körde ett spel som pernilla fick i födelsedagspresent.
sen vidare mot gävle och slick. självklart skulle min mage börja
krångla när vi äntligen kommer ut i gävle för en gångs skull. så de blev
i stort sett nyktert för min del.

igår laddade vi om och körde igen, hemma hos pernilla denna gång med
smörgåstårta, alkohol och spel :) därefter lobby. en riktigt lyckad kväll!
lite sliten idag dock.. har ingen ork i kroppen alls. har legat i sängen hela
dagen och känner att jag förmodligen inte kommer att flytta mig heller :)

men man fyller bara 20 en gång, och imorgon är de min tur!
och tack för en grymt bra helg brudar!!


nu ska jag fortsätta kolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0