torsdagkväll

torsdag kväll och äntligen helg!
iallafall imorgon. jobb igen på lördag & söndag. sen börjar
arbetsveckan igen. men jag klagar inte!
ska ringa om ett till jobb imorgon också, de börjar rulla på
igen nu, äntligen.
sen har vi ju som sagt kungsberg igen i december :)


idag har jag jobbat, 9-16. sen hem och försökte göra mat, som
resulterade svarta kolbitar till hamburgare och alldeles för plaskig mos.
så går de när man ska försöka sig på att göra mat. jag är
verkligen inte bra på att laga mat, men träning ger färdighet.
eller? de sägs ju så iallafall :)
imorgon ska jag försöka kliva upp tidigt fast jag är ledig. dammsuga
och byta i sängen, sola, ta mig en springtur, städa ur hos pappa,
ringa om ett till jobb också..
fartfylld dag, lika bra att ta allt på samma dag :)


saknar mitt hjärta mer och mer för varje dag som går också.
1 vecka har de gått fast de känns som 1 månad. segt.

nu blir de sova iallafall.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0