älska, glömma och förlåta..

de är inte lätt att älska, men när man gör de, så gör man de.
och älskar, de gör jag. mer än vad jag kan beskriva med ord.
att glömma är inte alls lätt, de gör man nog aldrig. men förlåta,
de kan man. även om de heller inte är lätt, så kan man ändå
ge de en chans att försöka kunna förlåta.
en väldigt klok vän sa till mig:
att glömma och förlåta innebär att aldrig mer ta upp de förflutna.

mm.. mycket tankar som snurrar.


och så har man feber också.. och självklart för att man ligger
hemma och är sjuk, så händer de en jävla massa roliga grejer.
varför? varför just när jag inte kan vara med? nej, jag är inte bitter.
inte alls.. jag kan ligga här och svettas ja och tycka synd om mig
själv medans alla andra har roligt. de är lugnt :) drick en öl eller
två åt mig också bara tjejer. så jag kan känna mig lite delaktig
iallafall.

nu ska jag torka pärlorna i pannan och dra mig mot sängen.
sova bort febern så jag kan jobba på måndag.


Kommentarer
Postat av: eve

jävligt klok vän som måste ha sagt sånna ord..gud vad smart hon måste vara!;) Eller förresten.. hon kanske bara har en jävla massa erfarenhet skulle jag tro..

2011-02-24 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0