på begäran

jobbat idag som vanligt. fick ringa och väcka en bakis pernilla som
helt glömt bort att hon skulle ha jobbat idag :) fin start lär hon ju ha
fått på dagen iallafall.
efter jobbet åkte jag och pernilla hem till lina och skulle kolla på
film, men så blev de ju inte. blev massa prat och skratt istället, och
de är ju inte illa de heller. dessutom kan de verkligen behövas.
sen blev de till att lämna sandviken och tillbaka hem till järbo.

tur jag har er tjejer, tack för att ni finns och är där till 1000!
guld värt.
dock saknas de en av tjejerna, men jag vet att du är med mig
ändå.


imorgon är de jobb som gäller igen. alla hjärtans dag är de också,
får se vad som händer. patrik skulle hitta på något som vi ska göra.
överraskningar är ju inte helt fel :)


jag trodde att jag visste vad hat var, men de har visat sig att jag inte
riktigt har haft koll på vad de har varit.
nu vet jag, och ja, jag hatar dig. minst sagt.


nu ska jag ta och sova lite iallafall.
godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0