upp och ner, ner och upp...

jovars, så är de väl.

är avundsjuk på min far som åker till thailand imorgon.
skulle inte vara helt fel att komma iväg en vecka eller
två och få lite sol och värme.
men i maj får jag komma iväg en vecka iallafall, till
bulgarien.
sen i höst blir de nog en långresa och försöka lära mig
att surfa, de ska bli jävligt roligt. de ser jag fram emot!

imorgon ska jag och pillan ta med oss lite körv och varm
choklad till kungsberg och åka lite snowboard. hoppas att
de inte blir så himla kallt bara så man kan vara ute hela
dagen :)

nu ska jag slå igång en film och sova i tid, så jag är skapligt
utvilad till imorgon. kan inte påstå att de har blivit så mycket
sömn på sista tiden.. hoppas de blir ändring på de snart!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0